Wi sünd nu Plattdüütsche School

In us School ward Plattdüütsch siet vele Johren levt. In Maimaand 2022 is de Grundschool Hu’e mit de Butensteed Otters nu ok as Plattdüütsche School utteken woren. Düsse Utteken kriggt en School, wenn se sick besünners för dat Plattdüütsche insetten deit.

So nehmt de Kinner vun us School t.B. jümmer woller an den Plattdüütschen Leeswettstriet un ok an den Plattdüütschen Schooltheaterdag deel. De Rüüms in us School hebbt hoch- un plattdüütsche Naams. Bavento könnt wi ok op Platt singen.

De tweeten Klassen könnt bi us bi en Arbeitsgemeeschoop „Plattdüütsch mit Okke“ mitmaken un de plattdüütsche Spraak lehren. Bangenbi lehrt de Kinner in en paar Klassen de nedderdüütsche Spraak dörch Immerschoon, d.h. de Fachen Kunst, Handarbeiten und Warken ward bi us op Platt unterricht.

Wi freut us, dat wi wat doon könnt för de plattdüütsche Spraak. Wi maakt wieter!

Bereits seit vielen Jahren ist die plattdeutsche Sprache ein fester Bestandteil unseres Schullebens. Im Mai 2022 wurde die Grundschule Fischerhude mit der Außenstelle Otterstedt nun auch als Plattdeutsche Schule ausgezeichnet. Diese Auszeichnung erhalten Schulen, die sich in besonderer Weise für den Erhalt der plattdeutschen Sprache einsetzen.

So nehmen die Kinder unserer Schule z.B. regelmäßig am Plattdeutschen Lesewettbewerb sowie am Plattdeutschen Schultheatertag teil. Die Räume in unserer Schule sind sowohl auf Hoch- als auch auf Plattdeutsch beschriftet. Außerdem werden natürlich auch plattdeutsche Lieder gesungen.

Die zweiten Klassen können bei uns eine Arbeitsgemeinschaft „Plattdüütsch mit Okke“ besuchen und die plattdeutsche Sprache erlernen. Ganz nebenbei erlernen die Kinder in einigen Klassen die niederdeutsche Sprache mit Hilfe der Immersionsmethode, d.h. die Fächern Kunst, Textiles Gestalten und Gestaltendes Werken werden auf Plattdeutsch unterrichtet.

Wir freuen uns, dass wir zum Erhalt der plattdeutschen Sprache beitragen können. Wir machen weiter!